SURATAN ATAU KEBETULAN ...sesuatu yang tak disangka, seringkali mendatangi kita, itukah suratan dalam kehidupan, atau hanya satu kebetulan....



Saturday, April 16, 2011

DIA DATANG LAGI....



Dia datang lagi...
Menjenguk aku kesepian disini
Dia datang lagi untuk menagih janji
Janji yang aku sendiri kurang pasti
Dia datang lagi mengikuti mimpi
Mimpi yang aku sendiri tidak ingini

Tolonglah aku...temani aku… yang hampir karam sendiri
Bertaup diakar yang sangat rapuh
Mengharap sesuatu….tapi yang diharap hampir tertiarap

Tolonglah kembalikan sinar yang berseri
Dalam diri ku yang hampir mati

Dia datang lagi...
Menagih janji dalam esak tangis
Menemani diri ini
Agar tidak sendiri lagi
Dia di sini….
Menjanjikan seribu erti
Menemani ibarat pelangi
Menjadikan hidup riang kembali


16 April 2011
Tmn Seri Gombak

No comments:

Post a Comment